Når du som etterlatt tar kontakt med oss, vil du få svar på de spørsmål du måtte ha der og da.

Samtidig vil vi gjerne ha litt informasjon om avdøde samt avtale tidspunkt for en nærmere
planleggingssamtale.

Ved å sette av et par timer gir vi samtalen den prioritet og ro den fortjener. I denne samtalen går vi
gjennom alt som vil være relevant i forhold til gravferden, som:

  • Nødvendig informasjon i forhold til å få meldt dødsfallet til offentligheten.
  • Vi snakker sammen om, og setter opp dødsannonsen.
  • Gjør alle nødvendige valg i forhold til kiste og gjennomføring av gravferden.
  • Seremoniens innhold generelt.

Det er mange spørsmål å ta stilling til i planleggingen av en gravferd. Noen spørsmål er kjente, andre
er man kanskje ikke klar over at man må ta stilling til. Sammen blir vi enige om hva som er viktig å ta
stilling til før seremonidagen, og hvilke formaliteter som kan vente til etter gravferden.

Vi informerer alltid om hva våre tjenester koster, og gir et skriftlig prisoverslag i etterkant av
samtalen.

Du kan nå oss hele døgnet på telefon 23 16 83 30. Du kan også sende oss en e-post eller legge igjen ditt telefonnummer, så kontakter vi deg.

RESERVÉR TID

Benytt kontaktskjemaet til å ta kontakt

RING OSS

Nå oss med en gang på 23 16 83 30

VI RINGER DEG

Legg igjen ditt telefonnummer